»Zdaj se vse težave, ki smo jih napovedovali, usmerjajo le v iskanje krivca pri vodstvu ZD-ja Ljubljana. Vse to pa zelo slabo vpliva na odnos pacientov do naših zaposlenih. Zato ne moremo več sprejeti številnih in nenehnih očitkov, ki se jih moramo vsakodnevno braniti.«
»Osebe so iz vodstva UKC-ja, ki praviloma nimajo stikov s pacienti.«
»V ZD-ju Ljubljana, kjer imamo več kot 400 tisoč opredelitev pacientov v ambulantah osnovnega zdravstva, je to število majhno, kar nas veseli.«
»Pri pacientu, ki je bil obravnavan na nevrološki kliniki, smo 23. avgusta zaznali strah pred tem, da bi se mu zgodilo kako nasilno dejanje.«
»Na ta način bi lahko v okviru ZD-ja Ljubljana odprli še več ambulant in tako zagotovili opredelitev več pacientom, ki so trenutno brez osebnega zdravnika.«
»V vseh ambulantah velja, da se opredeli pacienta ob zdravstveni težavi.«
»Tu je zdaj res velik velik porast. Se srečujemo z nestrpnostjo, še posebej pa tudi na urgenci, ker so nekateri posamezniki, ki ne verjamejo v nošenje mask, ki ne verjamejo v ustavnost odlokov, ki jih sprejema vlada, mi pa seveda moramo zagotavljati varnost pacientov in zaposlenih.«
»Takoj, ko je ZD to izvedel, smo prenehali z izvajanjem tega testa in smo prešli na druge teste.«
»Zdravstvena oskrba ni okrnjena, se pa lahko podaljša čas obravnave pacientov.«
»Mi smo imeli dobro izkušnjo z vpisom novih pacientov v ZD-ju Vič na Rakovniku.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju